diumenge, 17 de febrer del 2019

Families quin dissabte...  si heu vist que els i les ferrerets estan orientats o desorientats ara entendreu perquè!!!

Ahir varem fer un munt de coses super hiper mega xaxis!

Primer de tot els i les ferrerets es van organitzar i van triar dos jocs democràticament, jocs que tothom vol jugar... ja sabeu que no ens vam sorprendre de les decisions preses... pilota asseguda i torre electrica, direu quina novetat... ens encanten aquests jocs, encara que en sabem mil mes...

després vam ebtrar a la sala i vam parlar de pints cardinals, hi aqui vam filpar amb els ferrerets i les ferreretes, que pareix que s'alinearen els vents i els punts cardinals i van començar a posar a un plànol de l'illa la situació de pobles!!! no sabem si perquè tothom estiuetja entre alcudia, pollença, santa ponça i la colonia de sant jordi... o perquè tenim un ferris localitzats... seguirem amb aquesta investigació :p

Ahir vam omplir el primer gorg!!! el de saber llegir les hores i ajudar als nostres companys a fer-ho.

COSES A RECORDAR:

· DISSABTE 23, tenim diada del pensament al cau, pensau que quedam a les 10:30 al cau, que han de dur dinar i aigua. Farem un dia al cau per celebrar el dia del pensament escolta i guia, a les 19h heu de venir a cercar-los i cercar-les.

· DISSABTE 23, a les 19:00, tenim reunió de families per començar a parlar del campament d'estiu!!!!!!

Encara manca un formulari per omplir per molta gent!!!

SEGON FORMULARI: ACAMPADA DE BRANCA

Els dies 16 I 17 de març durem a terme l'acampada de Branca dels Ferrerets, aquesta és una acampada amb totes i tots els Ferrerets de Mallorca!! Però en som taaants que per poder-nos organitzar millor és necessari que confirmem quants serem el més aviat possible. Per tant hauríeu de confirmar si veniu o no abans de dia 28 de Febrer. El preu de l'acampada encara no el tenim però anirà destinat a pagar el material, la zona d'acampada i l'autobús d'anada i tornada, tot d'una sapiguem el preu final amb tota la informació final vos ho direm!, podeu calcular que seran entre 10 i 20€ :).

Aquí teniu el formulari!!